اشرف غنی: با کرزی اختلاف ندارم

اشرف غنی احمدزی
از اشرف غنی احمدزی، به عنوان یکی از اعضای اصلی
 کابینه جدید این کشور نامبرده می شود.


اشرف غنی احمدزی وزیر دارایی افغانستان در دولت انتقالی، خبر وجود اختلاف میان خود و حامد کرزی رییس جمهور این کشور را رد کرده است.

این خبر، پیشتر توسط روزنامه غیر دولتی آرمان ملی در کابل منتشر شده بود.

آقای غنی احمدزی با انتشار اعلامیه ای، تاکید کرده است که او به عنوان وزیر کابینه آقای کرزی، خود را مکلف به پیروی و اجرای فرمانها و تصمیمهای رییس جمهور می داند.

روزنامه آرمان ملی، هفته گذشته نوشته بود که گویا اصرار اشرف غنی احمدزی برای باقی ماندن در پست وزارت دارایی و میانجیگری سفیر بریتانیا در این مورد، با مخالفت حامد کرزی رییس جمهور مواجه شده است.

در اعلامیه منتشر شده از سوی آقای غنی احمدزی آمده است که او در حال حاضر مشغول تهیه لایحه بودجه ملی کشور، تدوین قوانین گمرکها و نفت و گاز، و اجرای روند خلع سلاح و غیرنظامی سازی است.

آقای غنی احمدزی در حالی که انتشار خبر اختلاف خود و حامد کرزی را بی اساس خوانده، تاکید کرده است که او حق اقدامات قانونی در برابر انتشار چنین اخبار کذبی را برای خود محفوظ می داند.

از اشرف غنی احمدزی، وزیر دارایی در دولتهای موقت و انتقالی افغانستان، به عنوان یکی از اعضای اصلی کابینه جدید این کشور نامبرده می شود که قرار است طی روزهای آینده، توسط حامد کرزی رییس جمهور معرفی شود.

۴۹۸۱

نظرات 1 + ارسال نظر
آموزش زبان نصرت دوشنبه 23 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 12:46 http://WWW.DR-NOSRAT.TK

آموزش مکالمه زبان انگلیسی نصرت در 90 روز آخرین روشی است که در دنیا در زمینه آموزش زبان انگلیسی پدید آمده است. این روش که بهترین و سریعترین و همچنین موفق ترین روش آموزش زبان انگلیسی در دنیاست توسط یک متخصص زبان انگلیسی ابدا ع شده است و موسسه نصرت آنرا به فارسی در آورده است تا این متد قابل استفاده برای فارسی زبانان شود جهت اطلاعات بیشتر به وب سایت ما مراجعه نمایید(ورژن جدید و قدیم شامل 93 درس ) همچنین آدرس وبلاگ ما http://english90day1.persianblog.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد