معرفی 'ستاره آواز افغان' در کابل

دور نهایی برنامه تلویزیونی ستاره افغان، که دو آوازخوان جوان افغان در آن راه یافته بودند، با پیروزی رفیع ناب زاده در کابل به پایان رسید.
 
رفیع نابزاده
رفیع نابزاده: من بسیار خوشحالم که ستاره افغان شدم

رقابت در این دور رفیع ناب زاده، ۱۹ ساله، را به مقام نخست و حمید سخی زاده، ۲۱ ساله، را به مقام دوم قرار داد.

برنامه ستاره افغان در افغانستان که بینندگان آن به حدود ۱۱ میلیون نفر، یک سوم نفوس کل کشور، می رسید، به برنامه ای هیجان انگیز تبدیل شده بود.

لیمه سحر
لیمه سحر هفته گذشته به مقام سوم برنامه ستاره افغان رسید

این برنامه، که در آن یک زن به مقام سوم رسید، در میان محافظه کاران سنتی افغان انتقاداتی را هم برانگیخت.

رفیع ناب زاده که بیشتر لباس سفید روشن می پوشد، گفت:" من بسیار خوشحالم که ستاره افغان شدم."

دو اشتراک کننده مرد دور نهایی برنامه ستاره افغان بیش از ۳۰۰ هزار رای به وسیله پیام کوتاه تلفنی(SMS) دریافت کردند.

حمید سخی زاده
'من احساس نمی کنم که امروز شکست خوردم،
 بلکه فکر می کنم من مرد خوشبختی هستم'

حمید سخی زاده که در این برنامه به مقام دوم رسید، گفت:"من احساس نمی کنم که امروز شکست خوردم، بلکه فکر می کنم من مرد خوشبختی هستم."

در برنامه ستاره افغان ۱۲ نفر از میان ۲۰۰۰ متقاضی از سراسر کشور برگزیده شدند و به رقابت پرداختند.

۶۶۵۰۶

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد